Известие

Collapse
No announcement yet.

По-голям интеркулер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Абе то като дадеш 500 лв, няма начин да не ти се струва, че върви повече
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #17
      @stelt Ами напълно възможно е.. като със спортен филтър или спортно гърне на бензинова атмосферка без чипосване даже.. "абе брат, струва ми се, че наема по-добре"

      @TheTorpedo На 8 клапановото ти ЖТД този размер ли кулер е бил дето си написал в първия пост или? И този размер до каква мощност е ефективен?
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • #18
        Добре де, по-големия кулер(със стоково турбо) не прави ли по-голям лаг?
        До колкото съм чел не е добре да променяш обема на тръбите и кулера ако няма какво да ги пълни по-бързо.

        Никой не ми оговори за охлаждането на стоковия кулер с перка, а дали някой е подобрявал поне въздушния поток към него и след него?
        Доста теми по другите(не Алфа) форуми съм виждал за разпробиване на подкалника че да има от къде да илиза въздха.
        '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
        EGR off, cat off, remap, BMC inbox

        Comment


        • #19
          Оригиналните подкалници са нарязани на няколко ленти. От лявата страна за кулера, а от дясно за масления радиатор. Нямам впечатления от челен кулер, но Торпедото каза, че на 8 клапановата му алфа не е имал лаг. Има вариант някои хора да си слагат кулери, които са им големи за турбото, знам ли.
          Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
          Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

          Comment

          Working...
          X